Har du något att mäta med?

Riktigt sliten idag efter jobbet. Gosade bara ner mig i soffan och kollade på Beck.

Blev så full i skratt idag, det var en man, med sin lilla dotter. Han skulle köpa skor. Som många andra låg han mellan två storlekar, och hade svårt att bestämma sig för vilken han skulle ha. Det var lite folk i butiken, så jag plockade fram massa skor åt honom. Sen frågade han om jag kunde mäta skon och foten, haha. Som om det var han som var barnet. Vi har inga sådana grejer, just för att vi inte säljer barnskor.. Han frågade massa frågor, och verkade tro på allt jag sa. Efter en stund bad han mig klämma fram på skon, för att se om han hade tillräckligt med plats för tårna. Han tog mina väl valda meningar på allvar och köpte skorna, haha! Gubben lilla då..


Imorgon är jag ledig. Ska ta mig en välförtjänt sovmorgon, sedan ska jag träffa Cinisen en sväng. Även Emma står på morgondagens schema. Mer än så är väl inte planerat för tillfället.. Förutom en sak, att jag ska sova nu!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0