Det blev en dag i parken

Vilken mysig dag det har varit! Gick upp och tog mig en morgonpromenix imorse, sedan åkte jag till Karlaplan och hookade upp med Emma, Jennie och Elena i parken där. Solade och snackade skit hela dagen. Jordens sommarvärme ju! Sedan avlägsnade sig några av damerna, medan jag, Emma & Kim (som kom förbi lite senare) satt kvar och tjatade en stund. Tog sen tuben till slussen där vi tog en öl på en uteservering. Sjukt mysigt dag! Fint att få en dag i värmen med tanke på att jobbet hållt mig på avstånd från solen hela helgen.


Blev, med tanke på jobbet en mycket lugn helg.. På lördagen var jag sjukt trött.. Med tanke på diverse tågförseningar fredagkväll kom jag hem mycket senare än jag tänkt mig, så efter en lång jobbdag på lördagen blev det jag och soffan hela kvällen. I söndags blev det också jobb, och sen kom någon hit för en liten massagestund. Trevligt!


Och nu då? En kopp thé framför tvn, jatack.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0