En midsommarhelg att minnas

Tillbaka i hemma i Stockholm efter en visit i Värmländska trakter. Tillbringade först lite tid i Kristinehamn, med min fantastiska familj. Perra var nöjd, för han tycker att det är kul när någon "som är lika galet sjuk som honom" hälsar på så att han får visa sitt rätta jag. Enligt honom är nog jag den enda vettiga personen i vår familj. (och då är definitionen på vettig kanske inte helt enligt vårt svenska lexikon) Haha, familjen Carlsson i ett nötskal, har inte alla hästarna i hagen alla gånger. Förstår ni hur mycket jag älskar er?

Hann även med att träffa elapela en sväng. En oskriven regel när vi båda är hemma på besök, och det var såklart trevligt med lite uppdates. :)



Midsommarhelgen i Karlstad blev utan tvekan lyckad. Skulle den kunnat blivit annat när man umgås med världens bästa vänner? Landade hos en morgonrufsig Vic på fredagsförmiddagen. Åt frukost med familjen Arnesson/Jansson, sedan åkte jag, Micke, Vic, Soffan och Emilia och inhandlade diverse ätbara ting inför kvällen. Kvällen skulle komma att bjuda på en spårande husfest á la highschool style hemma hos Vic. Grabbarna tog på sig grillen, och varför det tog så himla lång tid, så att vi fick fixa slutgrillningen i köket vet jag inte? Någonting gick snett helt enkelt. Haha. Kvällen blev iallafall mycket trevlig. God mat, trevligt sälskap, och en jävla massa snaps.

På lördagen blev det en himla sen lunch på Pitchers med Vic, Soffan, Mallan och Tove. Sedan var det dax för mig och Tove att åka tillbaka till Stockholm. Saknar er redan tjejer! :)




tjohej,
/em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0