Msndejt med min pärla

Nu är klockan strax efter 23, då har jag och Vic msndejt. Eftersom ingen av oss klurat ut (eller ens lagt ner oss för att förstå) hur skype fungerar kör vi en liknande varriant på msn. Vad gör man inte för att prata av sig lite när det är så förbannat dyrt att ringa mellan grannländerna?


Helgen har varit lugnt, jobb och åter jobb.
I fredags hade Jensan o jag lite myskväll. Efter en dag med skitväder dök solen upp utanför hennes fönster i Sumpan, så vi fick för oss att ta en kvällspromenix. Dock insåg vi ganska snabbt att det inte alls var så varmt som vi trodde att det skulle vara. När jag skulle ta med mig mina skinnhandskar sa Cine "Men emsan, ska du ha vantar dig?". Näe tänkte jag, det behövs väl inte. Och shi fick jag för det. Tog två minuter innan Cine konstaterade att det kanske egentligen inte var så dumt det där med handskar, men då var det för sent. Fick helt enkelt speeda på vår gångtakt istället för att hålla värmen.



Det började med att vi skulle ta kort på den där lilla sötnosen (tyckte Cine), men han/hon verkade inte gilla läget så han/hon och alla andra poolare till denne började jaga oss. Hann gå några ynka meter längs sjön innan vi var uppe på bilvägen igen. Rädda för fåglar? Vi? Näe, inte alls. Tog oss iallafall i kragen och knatade ner till promenadslingan igen i hopp om att "om vi inte snackar med dom något mer kanske det är lugnt". Blev hur som helst en mysig promenix.









Ha en bra kväll / love

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det är nåt visst med "flygfän". Du kommer väl ihåg ;You talking to me? Älskar dig, pussar i massor

2009-06-09 @ 15:00:28
Postat av: Anonym

You talking to me? Den blicken jag fick av fågeln då var inte att leka med. :) Älskar dig också mamsen, mest av allt i hela världen! PUSS

2009-06-09 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0