Jag är kääääär

- i sommaren!

Måndag, och första dagen på en ny jobbvecka avklarad. Har varit ledig hela helgen och det var varit sjukt skönt. Drog till Anders lantställe i fredags. Grillade, spelade boule, kollade lite fotboll och njöt av ledigheten. På lördagen åktes det båt och solades. Vilket otroligt underbart sommarväder vi har. Älskar det! Kvällen tillbringade jag hemma hos Katta och Alexander, dom hade inflyttningsfest. Riktigt trevlig faktiskt!

Igår var det en lugn dag, solade utanför huset på gräsmattan. Lade mig lite skymt bakom buskarna med staketet som skydd för att slippa socialt umgänge. Gick sådär, tog en halvtimme så ramlade det förbi två alkisar som skulle hälsa på mina kära grannar som tydligen inte var hemma. Den ene tyckte att jag hade fint "glimglam" i öronen, dvs mina örhängen. Det är något med alkisar och mig? Vad utstrålar jag för nåt egentligen som gör att dom alltid ska snacka med mig? haha.
På kvällen blev det film. Josef envisades med att se en skräckfilm med slemmonster som var skitdålig, haha. Sen missade jag sista tunnelbanan och fick åka taxi hem. Och nu slog jag precis av en nagel när jag skulle öppna fönstret. Jag är så jävla klantig. Vilka problem jag har va?



Sov gott/
ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0