Sluta regna, tack?

Vilket skitväder som dragit över oss, inte helt okej enligt min mening. Vart är sommarvärmen?
Igår var jag ledig, likaså idag. Gårdagen innefattade tvätt, en tur i Farsta centrum i hopp om att jag skulle hitta en bikini, det gick sådär. Lunchade med Sara, och sedan hem en sväng. Mötte upp Nelle på söder för några glas. En riktigt trevlig kväll med massvis av tjejsnack ;) Tycker om den tjejen.

Nu ska jag pallra mig till tbanan för att åka hem till Cine, vi har dejt ikväll. Ska bli myspys såklart. Må gud vara med mig och låta det vara uppehåll nu så att jag slipper se ut som en slickad katt när jag kommer fram. Usch för regn!




 
Ha en fin kväll,
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

PÅ BOLLEN!

2009-06-05 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0