Ack Värmeland du skööööna..

Tur för mina grannar att jag bara sjöng i mitt huvud?

Ska nämligen åka hem till min underbara familj i Kristinehamn imorgon kväll efter jobbet. Gav bort ett pass till Sara så att jag skulle kunna vara med dom en dag innan jag åker till Karlstad för att fira midsommar - ooooch, träffar min fantastiska Vic. Kommer bli en sjukt bra midsommar, det känner jag på mig. Mallan kommer hem från France, Soffan, Vic & girlsen kommer hem från Oslo. Sen får vi inte glömma resten av ligan som redan befinner sig i Karlstad.



Idag har jag jobbat, och på vägen hem svängde jag förbi Nelle som bjöd på tacopaj, finfint det. Snackade lite skit, sen åkte jag hem och packade.. och nu sitter jag hära. Sängen känns som ett hett alternativ snart!




Viiickan - i helgen ska vi tappa det. Vi vet ju hur man gör ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lita på sockret!

2009-06-17 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0