Vi är från dansplaneten

Ett litet pip i mobilen igår så var man på banan igen. Jag är väl inte svårflörtad när det gäller utgång jag inte. Ramlade in på systemet efter jobbet, hem och tog en dusch, sedan raka vägen till Sophie. Där hittade jag Madde, Sandra och Natta också. Vi lyssnade på musik (tack Natta för initiativet om högtalare), och lät rosé rinna innanför kroppen. Vidare till Ute Companiet för ett glas, sen in till Sture Companiet där vi dansade som tokar. Folk måste trott att vi kom från en galen dansplanet, riktigt kul hade vi. Sedan avrundade vi natten med ett besök på Solidaritet också. Tack för en trevlig kväll tjejer!


Idag har jag (kanske inte riktigt lika taggad som som inatt på dansgolvet) jobbat. Jajjemen, verkligen helt fantastiskt kul! Känns som att det är dags för mig att ta sängen, imorgon jobbar jag öppning-stängning. Sen ska jag träffa Cinisen, yey! Längesen nu eftersom hon varit borta på semester. Ska bli trevligt, känner på mig att vi har endel att uppdatera varandra om.



Sov gott,
Love/ ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0