Flytt på ingång, semester på ingång!



Hittade en bild på mig och Madde från i fredags på stureplan.se, tagen på Sture Companiet. Haha, hade nästan förträngt att den bilden togs. Dock var det inte riktigt lika illa som det kunde ha varit, med tanke på att vi precis dansat oss toksvettiga på dansgolvet. Jäklar vad vi dansade, skulle inte vilja se mig själv. :)


Jobbat hela helgen. Igår träffade jag Cinisen efter jobbet. Åkte hem till mig och käkade lite, sedan åkte vi till Scandic där Sebb och Jimmy bodde under helgen. Tog någon öl med dom, Madde och Soff kom förbi. När ligan drog ut och gjorde stan tog jag tuben hem. Kände att där gick gränsen!

Lotta kom till jobbet och hämtade upp mig idag. Drog till Fridays vid Östermalm och käkade och tog en öl. Riktigt mysigt, längesen vi sågs eftersom hon varit i Grekland i hur många veckor som helst. Hade en hel del uppdates att utbyta såklart.


Imorgon då - packa! Nu har det verkligen dragit ihop sig mot flytt. På tisdag ska jag flytta alla mina grejer, sen ska det pysslas och städas. På fredag måste jag vara klar i min nuvarande. Känns helt okej att lämna lägenheten i Hökis för att inkvartera mig i min nya på St Eriksplan.
Ooooooch, denna vecka är det jobb enbart onsdag och torsdag, sen är jag ledig hela helgen och på måndag nästa går jag på semester. Grymt bra! Första semesterveckan kommer först min älskade familj hit, och sedan Vic. Oslagbart!


ems säger; godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0