- Klockan är ett, öppna en flaska vin nu

Har solat mig lite på balkongen, överväger en dusch så att man kommer i form igen. Vickan kommer snart hem igen, hon har varit och umgåts lite med en vän. Har såklart öl och rosé på kylning. Haha, hon ringde mig förut.

Vic säger:
Öppna en flaska vin nu, klockan är ett.
Ems säger: Ja men vaffan tror du, det har jag redan gjort.
Vic säger: Det är bra, jag dricker öl jag.


Två dagar av tre avklarade. Tiden går sjukligt fort, inte helt okej. Vill inte att Vickan ska åka hem!
I fredags förfestade vi hos mig, sen drog vi till Hornstull och mötte upp Jonas, Fouad och deras poolare. Tog några öl, sen åkte vi en partyfylld taxifärd till Götgatan och Snaps där vi fortsatte kvällen. När natten hade blivit ljus och tanterna var ute på morgonpromenad med vovvsingarna styrde vi vår kos hem till mig. När jag frågade taxichaffisen om det inte fanns lite musik i taxin fattade han vinkeln direkt och drog på partymusik på högsta volym. Det var då vi insåg att vi nog borde dricka lite rosé när vi kom hem.
Klockan 10 fredag morgon ringer Katta och väcker mig. Jag gick upp och väckte Vic med roséfrukost vid halv 11. Tog med oss en flaska och la oss på baksidan av huset och solade. Där var den dagen räddad! Hookade upp med Patrik och Ola vid långholmen där vi satt och drack vin/öl. Sedan vidare till Strand där vi mötte upp fler. Micke och Per kom förbi. Vic och jag försvann åt olika håll. Jag, Micke o Per drog till Gamla Stan och drack öl. Två jäkla bra dagar hittills.


Ikväll kör vi lite fest hos mig.
Ses vi i dimman? OM vi gör.
Love/ Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0