Toalett + Coca cola = Sant?

Jag har tillbringat långt ifrån mycket tid på St Eriksplan nu, och jag älskar det redan! Patrik hjälpte mig att köra alla mina grejer förut. Det var verkligen på millimetern att vi fick med allt, men det gick fint. Skönt att allt löste sig så smidigt. Thanks!


Fixat och trixat lite i min nya lägenhet. Det är massa äcklig beläggning i toaletten. Jag har skrubbat och skrubbat men det vägrar gå bort. Läste precis att coca cola ska vara bra, så imorgon ska jag inhandla en burk som jag ska mata min toalett med. Hoppas verkligen att det hjälper, vill inte ha det så. Big nono! Annars är lägenheten sjukt bra, här kommer jag trivas! Har bäddat åt mig själv i soffan, där jag ska spendera mina nätter tills jag får min säng. Alla möbler och allt sådant ska fixas nästa vecka. Det kryper i fingrarna på mig, jag vill inreda! :)
Tog mig en sväng till Cinisen också, fyra minuters resväg. Man är van att det tar runt 40 minuter, enbart att åka. Sen ska man gå till och från tbanestationer också. Nu är vi ju nästan grannar! Otroligt bra att man har både tunnelbana och pendeltåg nära.



Nu ska jag sussa, jobb imorgon - sen ska jag träffa Annica som är på besök i huvudstaden, trevligt!
Sleep tight,
/ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0