Stammis, på systemet?

Nu är jag så mätt så att jag kan rulla fram. Mitt huvud var nog hungrigare än vad magen var tror jag!
Idag är jag ledig, och imorgon också. Synd bara att regnet inte tog ledigt idag, kanske imorgon? Det borde nog gå på semester snart det med, tycker ni inte det? Tror att om, ca tre veckor, lagom till min semester kommer det vara sjukt bra väder! Bara en tanke sådär..


Åkte ändå ut till Skäris en sväng idag för att hämta lite saker på jobbet. Slank in på systemet på vägen hem,

Jag: Och det här vill du se, säger jag på ren rutin och lägger fram mitt körkort.
Killen i kassan: Näe, det är lugnt.. jag känner igen dig!
Jag: Haha, är jag här så ofta alltså.
Killen i kassan: Ne, men endel kommer man bara ihåg, du jobbar ju på Scorett också, jag har handlat skor av dig. Du är en jävel på att sälja.

Där ser man, aldrig sett människan förut, trots att jag (faktiskt) handlar där, ganska ofta. Tyckte det var kul iallafall, alltid kul att få komplimanger över sitt agerande på jobbet.



Nu ska jag byta om, sen ska jag till Hötorget och förfesta hos Soffan, utgång står på menyn.
Ha en bra kväll/ ems

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev jag stolt hjärtat! bisou!

2009-07-10 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0