Kör du bryggan?

Skulle inte orka göra något just nu, ändå springer det runt myror i kroppen på mig. Har redan hoppat runt och dansat för mig själv till x antal låtar. Jag blir sjukt glad av bra musik och lite dans på det. Saknar Vic nu, vi dansade alltid tillsammans i vårt vardagsrum i Årstaberg. Våra danser blir inte lika bra när jag måste göra dom själv. Endel moves kräver liksom en partner vid sidan om. Haha, fick precis i detta nu upp en bild i huvudet där Vic, efter lite skryt om att hon minsann kan gå ner i brygga, ska (några öl senare) visa sina färdigheter in real life. Undrar om det var någon som hade ryggont i en veckas tid efter det arrangemanget? :) Och ja, snacka om att hon kom ner. Fan vad jag saknar dig hun!







Kommentarer
Postat av: Vic

2009-07-07 @ 10:49:58
Postat av: Anonym

Haha, höll på och kissa på mig.. men jag kan ju faktiskt gå ner i brygga!!! jag vill dansa med dig, men nästa torsdag då kan vi dansa ihop du och jag. Saknar dig!

2009-07-07 @ 10:51:26
Postat av: ems

Haha :) Så jäkla kul... Jaa, jag säger ju att du kan komma NER i brygga! haha. OM vi ska hjärtat, och vi ska spela skiten ur mina grannar! Miss you like craaaazy!

2009-07-07 @ 21:53:09
URL: http://emsanpemsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0