Lite rosé, någon?

Kom hem från jobbet för en stund sedan, har inte riktigt varit hundra idag.
Inledde mina två lediga dagar med en jävligt rolig utgång i torsdags. Åkte hem till Soffan och förfestade med girlsen, sen åkte vi till Ute Companiet och drack rosé. Sedan behövde vi dansa av oss lite, så vi gick vidare till Solidaritet. Sjukt bra musik och sjukt bra stämning. Fredagen var ganska så seg.. Hade varit hemma i princip hela dagen, när jag framåt eftermiddagen bestämde mig för att ta en promenad till Farsta Centrum. Behövde lite frisk luft helt enkelt. Slank in på Scorett och hängde med Tessan som inte hade överdrivet mycket att göra. När hon skulle skjutsa hem mig sen kom hon på den smarta idén att jag skulle hänga med till Fruängen och våldgästa Mallan för lite rosé. Väl på affären för att inhandla diverse snacks tycker Tessan att lite red bull och lime skulle sitta på sin plats. Jaha, där kommer det fram att fröken har (förutom en massa vin) en flaska vodka hos Mallan också. Yes, där var den kvällen dimmig! Ringde min kära kollega och vän Micke framåt småtimmarna och kollade om han inte kunde öppna åt mig imorse, så jag fick börja 12 ist. Det var inga problemas där heller. Otroligt bra och förstående arbetskollegor jag har alltså. :)

Hade iallafall en riktigt trevlig kväll. Spontana saker kan bli otroligt trevliga!


Ikväll blir det iallafall mycket lugnt. Kan erkänna att jag faktiskt har övervägt vissa förslag som rimmar utgång under dagens lopp, men jag bestämde mig att nu får det fasen vara bra för den här veckan. Nästa helg kommer Vic, då blir det galenskaper!



Nu ska jag dammsuga, fantastiskt trevlig lördagssysselsättning!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0