Allt i sin ordning

Tänkte passa på att blogga lite medans jag väntar på att duschen ska bli ledig. Nu är allt som vanligt igen, Vic och jag under samma tak, kan det bli bättre? Inte denna helg iallafall. Har precis käkat lite mat, dragit i oss en öl eller två på balkongen, dansat till maxad volym i vardagsrummet och glider snart in på en flaska rosé. Livet är bra härligt!

Vic har ingen blogg, så hon försökte få mig att låta henne gästblogga i min. Och jag lovade det, om hon i sin tur lovade att inte avslöja allt för mycket snaskiga hemligheter om mig, haha! Finns nog ingen som vet så mycket om mig som hon!


Nu är den min tur att inta duschen, vi ses i dimman!
love/ ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0