Nytt år, nya möjligheter?

Ensam i lägenheten på jag vet inte hur länge, har varit ett kollektiv här senaste veckan, haha. Nyår slog alla förväntningar, verkligen. Hade huset fullt, och någon gång efter tolvslaget stängde Marcus in mig på toaletten, and guess what? Dörren gick i baklås, yes, dörren som inte ens har något lås gick i baklås. Och eftersom det inte fanns nåt handtag där inne (det hade av någon andledning försvunnit tidigare under kvällen) så kom jag såklart inte ut. Men grabbarna tog fram verktygslådan och fixade ut mig. Hann ju pudra näsan en gång eller två iallafall. En riktig höjdarkväll iallafall.





Nyårsdagen blev allt annat än fartfylld, fredagen däremot, var vi påt igen,


Och det, hmm.. hände en liten olycka ;



Efter utgången blev det efterfest á la 3 pers (+Mango Pickle). Haha, bästa bussresan hem ever.





And the day after the day, myskväll med film, varav dom flesta slumrade till i soffan..






Nu ska jag snart åka till Cinefine och laga middag,
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: petra caaaaarlsson

haha emmelie, jag svär! Tjejen med rött hår har jag åkt tåg med och fastat med på vägen, från gbg hem till kd. Vi satt fast i säkert 4 timmar & började småprata.. Hon hade en skäggig pojkvän som gick musikalskola eller nåt lika´nande.. Är det rätt tjej? ;) //Petra Blondie, your 2b friend :P

2009-01-07 @ 15:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0