Ny lya på ingång

Hej på er,

Jag kommer inte orka sammanfatta hela mitt händelseträd sedan vi hördes sist, så jag hoppar det och startar på nytt. Tror inte ni missat så mycket. Bor förövrigt inte själv längre, utan tillsammans med killen jag & Vic hyrt lägenheten av. Haha, what ever. Det funkar bra, han är shysst. Men, igår kollade jag på en lägenhet, och om allt går som det ska med hyresvärden så skrivs kontrakt i veckan, inte helt fel.

Ikväll är det en lugn kväll, Kenny är ute och slirar, så jag har lägenheten och tvdosan för mig själv. Helt okej! Imorgon vankas jobb igen, och hela veckan lång samma visa. Jobbar med Emma imorgon igen, vi har så kul ihop.

Men nu ska jag göra något jag verkligen inte vill, ta sprutan på mig själv. Vart är du Vickan? Det här är ju ditt jobb..
Jaja, spruta, ett telefonsamtal, sängen.


Love/ ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0