Flytt på söndag

Yes, nu har jag skrivit kontrakt på lägenheten, så på söndag flyttas det. Känns bra, dock känns det tråkigt att flytta från Årstaberg, och den fina lägenheten jag bor i nu. Men det ska bli skönt med sitt egna place. En 1.5 på 45 kvadrat, det känns ändå helt okej. Kenny ska hjälpa mig att flytta, det känns bra, för jag vill inte köra själv i Stockholm. Skulle ändå bara köra vilse, haha.

Idag hade jag tidslossning vid 08 imorse, efter jobbet åkte jag direkt till Bella och fixade naglarna, det blev fint. Nu sitter jag här, ska lägga mig snart. Upp tidigt och jobba imorgon, och sen blir det uuuuuuuuutgång. Känner mig grymt taggad!



Susselisussa sött,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0