ems á la sjuksyrra

Efter en lång och hektiskt dag på jobbet åkte jag och Emma in till söder och fikade med hennes vänner, det var trevligt. Nu är jag hemma, känns som att jag kommer somna här framför datorn snart, har inte sovit sådär jättebra inatt.. Men så är det, imorgon börjar jag klockan 14, blir skönt med lite sovmorgon faktiskt.

Lyssnar på Teddy Afro - Bob Marley och tänker på Vic. Har haft fullt upp med saker att göra sen jag kom hit efter min Karlstadsvistelse, men det känns ändå att hon fattas tösen. That's my girl. Trots att min andra hälft flyttat börjar jag verkligen trivas i Stockholm, just nu känns det som att jag kommer bli kvar här ett tag. Nu har jag gett det ett halvår, och jag kommer ge det minst ett halvår till. Uppskattar staden mer och mer! Jag börjar verkligen landa nu, känns ljust.


Ja, igår agerade jag sjuksköterska och offer i ett, det gick bra - men det gjorde ont. Börjar bli duktig på detta! Denna gången behövde jag inte ens ta ett par glas vin innan, det är ju glimrande. Haha, tänk om min läkare skulle läsa detta.



 loooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0