Det drar ihop sig..

Idag har det varit en seg dag, Cinefine och jag var ute och slog runt inatt. Var hemma runt fem imorse, och klockan 10 hade jag tvätten. Tack för den Kenny! Snacka om att jag övervägde att strunta i det, men det är inge kul att flytta med massa smutstvätt heller. Så jag masade mig upp, slängde i några maskiner och gick raka vägen hem till sängen och lade mig igen.

Ikväll blev en lugn kväll, har packat lite, flyttar ju imorgon. Men eftersom Herr Johansson är ute och glider på stan blir det inte förns på eftermiddagen imorgon, så då hinner jag packa hela dagen om det skulle vara så. Det är bra! Ska bli kul, var ju längesen jag flyttade hemifrån nu, men detta blir min första egna lägenhet.
På tisdag kommer mamsen hit, så jag har fixat ledigt. Ska bli mysigt att umgås med henne en hel dag!



Men nej, nu ska jag sova.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0