Brorsan är faaan inte nollfjorton

Pappa är femtiotre
Jag är inte tjugotvå
Och brorsan är faaan inte nollfjorton


Jag har kommit på värstabästa sättet att lära mig saker, haha. (behöver jag ens nämna att detta påkoms i fredags när vi var på gång ut?) Kunde det hela kvällen, och kan det fortfarande. Men det roligaste av allt är ju att pappa inte ens är femtiotre. Men så blev det. Haha!


Idag har jag tvättat, sedan kom Cine hit och hängde. Meningen var att vi skulle dra till solarieöarna och få lite färg, men icke. Var ju tokkallt ute så vi valde att inte gå den promenaden. Satt här och snackade istället. Men nu har hon åkt hem, och jag har ägnat tiden åt att lyssna på Nrj webradio, och strukit alla mina tvättade kläder. Nu har jag precis bäddat rena lakan, förstår ni hur skönt jag kommer somna sen? Jag älskar nytvättade sängkläder!


Imorgon vankas det jobb igen, har faktiskt varit ledig tre dagar nu, det var behövligt. Men nu ska det bli skönt att jobba igen, gillar att göra nytta.

Love ems



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0