Vem trampade snett?

Jencine säger:
 haha, jag vet hörru..du, den här är ju snygg också "Kan helt enkelt inte gå snett imorrn".
« e m s e l i e m s a n » säger:
 hahaha
Jencine säger:
 Haha, det gick ju hyfsat snett iaf :P
« e m s e l i e m s a n » säger:
 Rätt jävla mycket gick snett också!



Cines och mitt konstaterande efter mitt senaste blogginlägg, med facit i hand. Men vi har haft en grym helg iallafall. Lite felåkningar här och var, men vi hamnade, efter en trevlig förfest hemma hos mig med pojkarna på O-baren. Detta var fredagen det. På lördagen hamnade vi på Ett ställe. Där kan man bara inte sitta still, och efter en fredagsnatt med massa mingel var det inte helt fel med lite dans. Och snacka om dans sen, haha.


Vi hamnade fel, i helt nyktert tillstånd..










Ikväll har jag tvätten, måste eventuellt in till Slussen och möta Bea också, för att få en nyckel.. inte coolt!
Hörs kanske sen,
Love




Kommentarer
Postat av: Vic.

Min knäppis..saknar skiten ur mig. du är bäst.tänker på dig.

2009-02-26 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0