Fågelkvitter och tidslossning

Imorse var jag uppe med, tuppen.. eller näe, innan tuppen. 06 ringde min klocka, och den tiden är det ingen idé att snooza, då är det kört. Bara att räkna till tre, och ställa sig upp. Funkar inte ens att sätta sig på sängkanten, risken att man lägger sig ner för att "vila" några extra minuter är för stor, då är det också kört. Var på plats nere på lastkajen klockan kvart över 8, efter ett samtal till vakten och lite krångel med hissen så fick jag upp alla mina varor. Och när man börjar se ljuset i tunneln, bara några enstaka kartonger kvar.. Ja vad händer då? Postkillen kommer med några extra kollin som jag inte alls var så sugen på. Men vad gör man? Fåglarna kvittrade när jag gick till jobbet imorse iallafall, helt otroligt.


Efter jobbet blev det en visit i Sumpan, drog till solarieöarna med Cine. Sedan bjöd hon på finmiddag bestående av spagetti och dennis grillkorv, thanks. Riktig mästerkock det dära! :)
Imorgon blir det jobb 09-17.30. Cine kommer och möter mig i Skäris, då det ska inhandlas diverse alkoholhaltiga drycker på allas vårt favoritställe Systembolaget. Sen blir det hem till mig för lite middag, och sen intas min lägenhet av några fler törstiga vänner. Kan helt enkelt inte gå snett imorrn, riktigt sugen på utgång nu efter två jobbhelger på rad.



Sängen nu,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0