Bort med kylan

Vad fint det är att mötas av solens strålar när man vaknar på morgonen. Längtar verkligen efter vår, sommar och sol nu. Är så otroligt trött på den här kylan. När ska jag egentligen få börja använda mina vårjackor igen? Näe, tacka vet jag sommaren. Ge mig sol, goda vänner och en uteservering tack!

Idag börjar jag klockan 14, skönt med lite sovmorgon, man behöver det emellanåt. Dock skulle jag inte vilja börja så sent varje dag, med tanke på att hela dagen försvinner.. inte okej.


Kvällen är för tillfället oviss, måste träffa Tobbe en sväng så att jag kan få en till nyckel av honom. Det är nämligen någon nisse som ska in i min lägenhet imorgon, så man måste lämna ifrån sig nyckeln, och jag har ju bara en. Jaja, det där löser sig. Ska fixa mig lite kaffe nu, sen blir det jobbelijobb.


Love

Kommentarer
Postat av: favoritmamsen

Äntligen lite uppdatering så man kan ha "lite" koll på ditt liv. Saknar dig. pussar och hur många kramar som helst

2009-02-18 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0