Sometimes, I wonder

Hallå December. Vad hände? När sprang tiden ifrån mig? Insåg precis att det är några ynka veckor kvar till jul. Har sett två avsnitt av årets julkalender. Är det jag som blivit för gammal som tycker att den är sjukt fjantig, eller är det bara så att dom var bättre förr? Tacka vet jag Sunes jul, Trolltider, och alla dom där. Kanske helt enkelt är så att jag inte ligger inom ramarna för julkalenderns målgrupp. Måste ringa mina sötnosar till systrar imorgon och få en julkalendersuppdate tror jag. Är den något att hänga i granen elleeeeer?


Exakt denna tid för en vecka sen hade jag Vic här på besök, har väl inte uppdaterat allt för flitigt efter det. Hade iallafall en sjukt mysig helg! På fredagen blev det dimmigt. Började med en söderrunda, som slutade på stureplan där jag dansade mig svettig till Sweet disposition. (Jag bara kan inte tröttna på den låten) - Vilken natt!







Nu taggar jag inför lördag, då det vankas julfest med jobbet. Och alla vet väl att vi Scorettare kan festa, äre nåt vi kan.. förutom att sälja skor då förstås, så är det att köra! Blir en favorit i repris från förra årets succé, och det är väl redan nu givet vilka stadiga det är som är med och stänger stället! ;) Snacka om att jag är så ledig på söndagen!




Time for bed,
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0