Meet me halfway

Back in Stockholm efter en otroligt mysig vistelse i Kristinehamn/Karlstad. Jag har ju förbaskat grymma vänner som alltid gör mina besök i Karlstad till minnesvärda. Och även denna gång hölls måttet med råge! På juldagen åkte jag först till papsen och käkade lite mat och utbytte lite julklappar. Sedan hem till Vic för att dansa lite i vardagsrummet och snygga till mig lite. Micke och Jonte kom förbi och hämtade upp oss, för att knalla ner till kvarterslokalen som var kirrad och klar för vårt årliga juldags firande. Glimrande kväll/natt får jag lov att säga!


En annan sak som inte är allt för glimrande är att jag fått tillbaka den där jävla förbannade regnbågshinneinflamation i ögat. Har klarat mig bra utan den ett tag, men nu har min kropp fått för sig att den ska infinna sig igen, och jag är sjukligt irriterad över det. Vad ska man göra, le och se glad ut. Fyfan!



Sanna gav mig i uppdrag att uppdatera min mp3 tills imorgonbitti när vi ska samlas på jobbet kl 8 för att exponera om butiken lite. Jag tar såklart mitt uppdrag på allvar och gör som hon säger! Imorgonbitti kommer vi som vanligt väcka hela drottninggatan med lite ljuvlig musik.







Nu blir det minsann sängen, sov gott.
Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0