I want your drama, the touch of you hand

06.24, godmorgon Stockholm!

Ska in en sväng till jobbet strax och ta varorna med Sanna. Skulle varit ledig men man ställer väl upp för laget! Hoppas på att kunna pysa iväg vid 12 kanske, men man vet ju hur det där brukar sluta, hehe. Blir en liten runda på stan sen för dom sista julklappsköpen, måste verkligen fixa det nu. I år har jag varit otroligt dålig på julklappsköp faktiskt, usch!

Igår flyttade Emmagumman till Kalmar igen, det känns inte helt okej. Hon ringde när hon satt i bilen och det kändes nästan som att jag skulle börja gråta, haha! Men jag förstår att dom vill vara nära familj nu när dom ska få en liten bebis och allt. Ni kommer ju tillbaka, och jag har ju blivit utsedd till första babysittare så jag lär ju få åka neråt i landet också ;)


Yeye, nu ska jag dricka lite thé och göra mig iordning.
En liten morgonlåt kanske,




Ha en bra dag.
PS, låten är till dig mamsen, jag tror att du gillar den! ;)




love

Kommentarer
Postat av: favoritmamsen

Absolut, den blir man "gåsugen" av. Love you. Ska bli så kul när du kommer hem i jul. Älskar dig!!!!

2009-12-21 @ 12:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0