Haltalotta i dimman

Fördriver lite tid innan det är min tur att inta duschen. Vic, min älskade lilla pärla är här på besök i helgen. Vi har knatat på stan idag! Inhandlade en ny pälshalsduk och en svart tajt kjol med sne dragkedja fram, och delar i "lack/skinn". Riktigt snygg tycker jag! Nu har vi precis kommit hem efter ett litet systembesök. Tonight´s gonna be a good night!


Igår jobbade jag, passade på att stuka tån också så att jag ser ut som Haltalotta. Fasen vad ont det kan göra! Blev inga heels för mig igår om man säger så. Efter jobbet åkte jag hem och bytte om, sedan mötte jag upp Katta och Sanna för att åka till söder där vi skulle på kollektionsvisning på Diesels kontor. Simon hade laddat upp med full kyl, och välfyllda matfat. Kul att se kollektionen också! Jag fick avlägsna mig ganska tidigt för plocka upp Vic på centralen. Åkte hem till mig och drack vin. Hamnade återigen på söder hos några riktigt shyssta lirare. Vet inte vad det är men vi lyckas alltid skriva minneshistoria när vi ses! Ops, we did it again. Väl hemma i förmiddags laddade vi med lite partymusik för att komma på fötter igen, nu kliver vi snart in i dimman!





Ha en bra kväll nu, vi ses i vimlet!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0