ett vitt kristallhav

Tvättat, städat, handlat och lagat mat. Det är vad jag förgyllt min dag med hittills - ledig, jatack. Tackar hyresvärden för att tvättmaskinen är återställd iallafall, guld värt.


Ska snart pallra mig neråt för att möta Sophe och Emelie för en eftermiddagskaffe. Tänkte kanske att eventuellt, ska jag köpa dom sista julklapparna, dvs i princip alla. Nejdå, har faktiskt köpt en del, men det är fortfarande lika många kvar. Fattar inte vart julen kom ifrån, shit. Och igår möttes jag av ett kristallhav utanför porten när jag skulle till jobbet. Mysig visserligen, men ack så kallt. Ställde in morgonpromenaden och tog tunnelbanan tre stationer till jobbet istället.



Hade tänkt ge er lite uppdate om vår tiopoängsjulfest i lördags men jag upptäckte just att klockan hade gått ganska snabbt här. Ska visa er lite bilder sen också! :)


love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0