Att vara eller inte vara, ensam?

Skulle vilja ha lite sälskap..  Har haft mycket folk runt omkring senaste tiden, att det nu börjar kännas ensamt att på kvällarna resonera med sig själv i huvudet. Jag älskar att bo själv i den bemärkelsen att jag faktiskt gör precis som jag själv vill, men ibland är det trots allt trevligt att ha någon att behöva ta hänsyn till. Någon som ringer och frågar när man kommer hem, någon att ringa och fråga när den kommer hem. Denna den kan likväl vara en god vän som motsatt kön. Ibland är det helt enkelt så att man saknar att ha en sambo. Samtidigt som jag många gånger kan komma hem och inse att fan vad skönt att det inte snart klampar in en till. Man blir visst aldrig helt nöjd? :)



Igår vart det utgång. Jag och Sophie drog till Nathes jobb och tog en öl medans hon stängde. Sedan tog vi oss ett besök på Utec innan vi åkte vidare till f12 där det var fullt ös. Blev inte så tidig hemgång som jag hade tänkt mig, vilket i sin tur innebar att det var rätt jobbigt att gå upp 8 imorse, för att dom skulle komma och besikta lägenheten. Yey! Som man bäddar får man ligga. Efter att dom varit här kom det en kille som skulle byta blandaren i min dusch, äntligen får man duscha i normal temperatur, och slippa brännskador. Följande timmarna denna dag blev otroligt lugna, papsen är här på jobb så han kikade förbi på lite kaffe och kvällsmat.

Tror faktiskt att jag ska ta sängen nu, gå upp i tid och ringa reumatologen bland annat. Mina provtagningspapper har fått vingar och flugit sin kos, fattar inte hur dom bara kan försvinna. Hur som helst måste jag få nya, och jag måste få det snart.

Sov gott,
love ems


PS. Jag vill ha en detaljerad uppdate imorgon av en viss person. ;) DS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0