Spontant är bäst

Imorgon börjar verkligheten igen, ingen mera semester. Nu känns det verkligen att sommaren lider mot sitt slut, men jag har iallafall haft en sjukt rolig sommar! Känns ändå rätt skönt att få rutiner på saker och ting igen nu.


Tog mig föresten en spontantripp till Kristinehamn i onsdags morse. Skulle gå och lägga mig natten till onsdag när jag fick ett ryck och gick in på tradera, 3 min kvar på budgivningen och jag ramlade över en biljett till x:et klockan 06.15, för 1 kr. Så klockan 9 var jag hos mamsen och knackade på dörren. Hon blev glad, ni skulle sett hennes min, haha! Hade några mysiga dagar med familjen. Men i fredagskväll anlände jag till Stockholm igen. Åkte hem och fixade till mig lite, jag och Emelie skulle gå ut och ta en öl bara. Klockan 00 intog vi Blue Moon, och klockan 01 hade det börjat spåra. Kan vara en av sommarens galnaste kvällar faktiskt! När vi lämnade stället var det redan tömt, och vi gick vidare till Spy bar. Haha lyckades till och med få min tv monterad kl 06, heeeeelt okej! ;)


Igår tog vi nya tag. Snackade med Emelie i telefonen,

Ems säger: Är du sugen på utgång eller?
Emelie säger: Njaaa, sugen o sugen.
Ems säger: Men man blir ju.
Emelie säger: Det var så jag tänkte också. Vi kör!

f12 stod på menyn igår, jag gillar det stället. Och igår var det en sjukt bra dj - vilket resulterade i väääldigt mycket folk såklart. En riktigt bra kväll även igår.


Idag blir det lugnt, ska snart åka till stan och ta en kaffe med Sebb. Ha en bra söndagskväll.
Love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0