Lady Gaga o nytthemshopping.

Varit på ikea hela dagen idag, shit vilken tid det tog. Jag och mamma höll på att bryta ihop i skrattanfall efter ett tag när allt strulade. Haha, men vi fick med oss det mesta! Bara ett soffbord och några andra smågrejer som inte fanns. Annars har jag inhadlat ett helt nytt hem. Imorgon körs det hit, mellan 9 o 13, så det blir till att fixa och trixa hela dagen imorgon. Tur att min älskade familj är här och ställer upp. Otroligt tacksam för all hjälp! Ni är bäst helt enkelt.

Igår var hela familjen på Grönan och kollade på Lady Gaga. Visst, hon bjuder på show men hon sjunger inte speciellt bra alltså. Det var playback såklart, men dom få meningarna hon faktiskt sjöng var inte helt tonsäkra. Men det var kul att se henne iallafall. Dock fick vi gå därifrån och ställa oss jättelångt bort efter en stund eftersom Moa och Fanny (och vi också visserligen) höll på att bli nedtrampade. Tydligen publikrekord igår, över 20 000!




Några bilder från i torsdags;





Nu ska jag lägga mig, sov gott.
Love
/ ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0