Familjen Carlsson - äventyrar i Stockholm

Då har man varit dålig på att uppdatera igen då, har helt enkelt annat för mig.
I torsdags satt Cine och jag hemma hos mig och festade till det lite, sedan till söder och 54. Bra kväll med myyycket dans. Avslutade kvällen med att ligga skavfötters i min soffa, haha. På fredagen åkte jag till Hökis för att städa det sista i min gama lägenhet. Sedan till stan en sväng. Hem och bytte om, drog till Karlaplan där Annica, Nicke, Kiko, Fille o Erik redan var på gång. Vi beställde take away mat och drack drinkar. Calle o några tjejkompisar till Annica kom förbi också. Trevlig förfest som slutade på Sture Companiet.

Ikväll har det varit en lugn kväll, käkade middag hos Cine, hängde lite och sen hem och fixade endel här hemma. Imorgon, eller idag blir det ju, kommer min underbara familj till Stockholm. Dom ska hjälpa mig att komma iordning och hämta möbler. Det är ju för tillfället soffan och jag, ska köpa allt nu. Skönt att få sina egna saker. Ända sedan jag fyttade till Stockholm har jag hyrt möblerat, på gott och ont. Var jättebra i början eftersom jag inte visste hur länge jag skulle bli kvar, men nu när jag vet att jag kommer stanna känns det viktigt att ha sina egna grejer.

Imorgon kväll ska vi till Grönan och kolla på Lady Gaga också, kan bli mycket trevligt! Hela familjen Carlsson i storstan, hela veckan, i love it.


Nu ska jag sova,
nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0