All in?

Blir inte så mycket uppdates om Paris just nu, visar er lite bilder senare! :) Hade iallafall en otroligt fin vecka i Paris. Lite galenskaper här och var, brukar bli så när Vic och jag är i farten. Sjukt kul att få se hur Mallan har det också! Vår egna lilla guide, perfekt! Tack för världens bästa semestervecka mina honungspuffar!

I helgen var det också festligheter. Vic o jag kom hem runt 21.30, bytte om och klev påt igen. Cine kom förbi och vi slutade på Berns. På lördagen kom det lite tjejer hem till mig, vi drack rosé, käkade grönsaker med dipp och hade det mysigt. Vi gick till f12, och sedan drog majoriteten av sälskapet till White. Jag o Vic hamnade någon helt annanstans. Snacka om att vi tappade det. Haha!




Mötte upp Katta på stan förut, tog en fika. Var längesen vi sågs så det var himlans mysigt. Sedan drog hon hem och jag mötte upp Sophie, Jessica o Natha. Vi strosade runt på stan, kom hem en tröja o en sjal rikare. Nu har jag städat och fixat hemma. Ska byta om och fixa till mig, sen bär det av till Nathas jobb för en drink, sen f12. Hade tänkt ta det lite halvlugnt ikväll, men sen hörde jag nåt om All in. Kan bli en trevlig kväll!

Love/ems



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0