Jag spruträdd? Nääääe.

Sitter med plåster på magen och klappar mig själv lite på axeln och tänker "duktig tjej". Jag är riktigt bra på att ta sprutan på mig själv nu. Åmar mig inte alls lika mycket innan längre, trots att jag vet att det gör åthelvetes ont. Finns inte så mycket annat att göra än att räkna till tre och låta det ske. Jag måste, jag vet ju det. Första gången jag tog den själv fick jag hälla i mig ett par glas vin innan, för att övervinna min spruträdsla. Haha! Men nu minsann, nu kan jag bättre! 
 



                        



Imorgon är jag ledig, och vad passar inte bättre då än en tvättrunda klockan 06? Jag är dålig, jag vet. Sen ska jag träffa Ellen, ska bli mysigt.
Idag hämtade jag förövrigt min mobil på posten. Den har bara varit borta i drygt en vecka och ändå har jag hunnit sakna ihjäl mig efter den. Tredje gången nu som jag haft den på lagning, men den här gången gick det faktiskt väldans fort, och det uppskattar jag!



Jaha ja, med tanke på vilken tid jag ska upp imorgon kanske det vore aktuellt med sängen!
Puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0