Jag är en söt liten hundvalp

Jag älskar våren! Man blir på så himla bra humör av fint väder. Helt otroligt vad lite sol kan göra med kroppen.
I helgen har jag dels jobbat lördagen, sen vart det utgång. Hamnade på Ambassadeur efter en förfest hos Soffan, och ett glas på någon annan klubb som jag inte kommer ihåg namnet på. Trevlig kväll var det hur som helst. På söndagen träffade jag mamsen som var här med jobbet. Dom var på en liten weekendresa med några ungdomar från fritidsgården. Mamma och jag vandrade runt tillsammans i mina trakter, skäris. Sen träffade vi några av tjejerna på H&M. Ena tjejen kollade på mig, vände sig till mamma och sa med sockersöt röst.. "vad söt hon vaaar..", en annan tjej svarade med ungefär samma tonläge, "jaa, vad fin". Så kollar alla på mig, precis som att jag är en liten hundvalp.. Haha, det var rätt kul.

Efter en otroligt mysig dag med mamma vinkade jag av allihopa vid tåget. Sedan åkte jag till Bella och fixade mina naglar. Verkligen behövligt vill jag lova, men nu är dom fräscha igen.


Ska lägga mig nu, helt slut efter denna jobbdag i Sergelbutiken.
Bjuder på lite bilder från min och Ellens torsdax dag på Skansen ;




Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0