En rosa rullande resväska

- I'm bad.
Har helt enkelt haft fullt upp, och bloggandet läggs då lätt på is. Men jag vet att min kära mor vill hållas uppdaterad, så jag ska ta mig i kragen och kludda lite.

Var ledig hela helgen som var, så jag tog en tripp till Värmlandet. Kom till Kristinehamn på torsdag kväll. Satt uppe och drack thé och snackade skit med mamsen. Fick sedan fira min födelsedag en gång till när familjen satte ribban genom att väcka mig med födelsedagssång och paket. Fick jättebra saker dessutom. Hela fredagen spenderades hemma hos familjen Carlsson. Kollade på Let´s dance och hade det mysigt. Jag uppskattar och älskar min familj så otroligt mycket. Ni är den bästa familj man kan ha!
På lördagen kom farmor och farfar på besök för lite kalas. Även av dom fick jag mycket bra presenter, man kan ju fråga sig vad jag gjort för att förtjäna att bli så bortskämd? :) Dom släppte mig hemma hos Vic i skåre på vägen hem. Åh vad jag har saknar den tjejen! Tror att både jag och hon kliver in i någon slags glädjebubbla när vi ses. Allt blir så förbannat jävla roligt.
Haha, hon hade varit på Ankan dagen innan.

V säger: Det har fan spårat på Ankan alltså.
E säger: Vadåra?
V säger: Jag fick ju till och med visa leg.
E säger: Ahaa?
V säger: JAG ÄR JU FÖR FAN STAMMIS!

Sen rullade galenskaperna igång, som alltid när Vic och jag är i farten. Drog till Jacob för lite förfest, en riktigt trevlig sådan. Koriander skrevs till på menyn efter att vi sett kön på Ankan. Hell no, juldagenkö utanför det stället. Men vad gör det? Vi har kul överallt.

Söndagen var väl en klass för sig.. en riktigt seg resa hem om man säger så. På centralen fick jag en komplimang för min fina knallrosa resväska som går att rulla åt alla håll. Och OM den rullar? Jotack. Satt på tåget i godan ro och läste tidningen på vägen till Kristinehamn i torsdags.. Plötsligt hör jag hur folk säger "Oooooj" . Jag tittar upp ur tidningen och ser något rosa som susar förbi i 110. Vänta lite nu.. rosa, och det rullar? Tittar ut i gången och ser att en kille längst ner i den proppfulla vagnen har fångat upp min resväska. Jag får så fint gå ner och hämta den, och ställa tillbaks den. Den har alltså rullat ut från dom andra väskorna helt själv för att fara på lite äventyr. Det är min flicka det. Hedanefter får den ligga ner.


Imorgon är jag ledig, min enda lediga dag denna vecka, så då ska jag först in till stan för att luncha med Lotta. Sedan ska vi möta upp Nelle för att dra till IKEA och inhandla diverse trevligheter. Har skrivit en jäättelång lista på allt som jag skulle behöva köpa.. Vet dock inte hur det ska vara mänskligt möjligt att få med allt hem?




over and out,
Love

Kommentarer
Postat av: mammi

Visst är det härligt med våren. Älskar dig! Skönt med lite update.

2009-04-07 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0