Ofrivilligt morgonpigg

Snart är det jag som blir ett med sängen. Imorgon har jag tidslossning klockan 08, vilket innebär att jag måste gå hemifrån 07, vilket i sin tur innebär att min klocka ringer lika tidigt som imorse.. jääävligt tidigt. Men imorse var det inga varor som stod på menyn, utan tvättstugan, 06-10. Ett sådant bakslag får man för att man är så otroligt bra på att planera sina tvättstunder. Vad ska man göra liksom? Rena kläder måste man ju ha. Efter tvätten blev det jobb. Kom hem för en stund sen, och nu måste det som sagt sovas här hemma hos mig.

Längtar sjukt mycket efter helgen. Då har man kört en åttadagars bestående av jobb, vilket kommer toppas med tre lediga (lör, sön, mån) och en himlans massa festligheter. På måndag kommer Emma på besök och ska bo hos mig till onsdag, himlans mysigt det med tycker jag.


Och imorgon ska jag hem till den här tjejen efter jobbet, Cinefine.





Men nu säger jag over and out och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0