Det finns bra medicin på systembolaget

Vilken helg det har varit,
- Sol, ledighet, fina vänner, festligheter.

Fredagen bestod av jobb, sen hem till Jensan som hade fixat middag med lasagne, Corona toppat med lime till det. Kan det ens börja bättre? Åkte till Årstaberg och förfestade med Soffan och Sandra. Begav oss till staden. Agenta (?) blev första stoppet, där det togs något drickbart. Sedan vidare till Fridays där ännu mera beställdes in. Sist men inte minst hamnade vi på Grodan. Slutligen avslutade vi traditionellt med ett donkenbesök.

Lördagen vaknade man till solsken, jag och Jensa satte på partyplaylisten på högsta volym och dansade oss i lite bättre form. Det tog emot, men det gick. Gick och köpte varsin glass som vi avnjöt i solen. Insåg att våra huvuden inte riktigt var på vår sida, gick till bolaget och inhandlade lite medicin som vi pimplade i oss på en solig balkong. Helt underbart!

Senare mötte vi upp girlsen och drog till Anna i Solna på föfest. Ett jäkla ståhej på vägen till stan vill jag lova. Haha, det var nästan nioendeklasstjejerna på klassresa nivå på oss. Men det bjuder vi på. -Andra sidan är ni klara?
Hamnade på Patrica. Cine blev uppraggad av två tjejer på en och samma kväll, det tyckte jag var sjukt kul. Speciellt när hon kläcker "Jag är inte intresserad, jag är med henne" och pekar på Erika, haha, som dessutom i sin tur precis i samma stund hånglar upp en kille på dansgolvet. Helt lost!





Nu ska jag in till centralen och möta Emma som ska bo hos mig till onsdag,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0