En deal, som slutade med en öl på Söder.

Tröttnosen, det är jag det. Ska lägga mig nu strax. Blev en lång dag på jobbet idag. Slutade halv sex, men jag och Bea gjorde en deal.. jag stannade med henne till stängning idag, och hon gör detsamma för mig imorgon. Det är ju så förbaskat jävla tråkigt att vara själv dom sista timmarna. Så efter en jobbfylld dag åkte vi till Söder och avslutade dagen med en öl på en uteservering. Grymt skönt väder, och grymt bra sälskap.

När jag satt på tunnelbanan hem var jag så sjukt kissnödig att jag övervägde att inta första bästa buske när jag klev av (då är det illa). Bet mig i läppen och skulle precis kila in på gården utanför mig när jag insåg att.. fan, jag hade glömt portnyckeln. Det är ju bara sex lägenheter i mitt trapphus, så vad är oddsen att någon annan kommer hem exakt samtidigt som mig, klockan halv 11 dessutom? Fick helt enkelt leta rätt på en pinne, så att jag kunde nå mina alkisgrannars fönster, för att knacka (slå) lite lätt på deras fönster. Tur och väl var det en lugn kväll (kors i taket) för dom idag, så en av dom kom ner och öppnade. Efter att jag lurat i dom att jag är polis tycker dom himlans bra om mig, så det var inga som helst sura miner. Dom blev snarare glada över att se mig, haha!



Jaja, det är en dag imorgon också, så nu sägs det godnatt.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0