25 års kalas

Idag är emsan inte i sitt bästa skick minsann. Ett himlans härj igår vill jag lova. Började kvällen på jobbet, där vi gjorde oss iordning och tog ett glas innan vi begav oss till kalaset. Det var en jättefin festlokal Tessan hade fixat i Gamla stan. Kvällen bjöd på dans, mat, skratt och en drink eller två. Jag ramlade väl in hemma hos mig vid fem snåret imorse. Tyckte iallafall att det var lite mysigt att gå från tunnelbanan när man möttes av ljus och fågelkvitter.

Nu ska jag åka till jobbet, sen blir det raka vägen hem till Nelle & Micke där det vankas grillning. Årets första för mig iallafall. Jag älskar att grilla!


Måste kila nu,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0