Vilken helg/vecka!

Vilken helg och vecka det har varit. 4 dagar i vimlet med mina guldklimpar! Snacka om att vi har haft det kul. Denna ledighet á la 3 veckor har varit grymma! Nu är jag och Vic tillbaka i Stockholm igen, kommer nog inte åka till Karlstad på ett tag ser det ut som. Känns som att det är dax att styra upp vardagen här nu.

Idag har jag strosat på stan och uträttat lite ärenden. Sedan kom Kennyboy förbi en sväng och hämtade posten (killen vi hyr av). Nu har jag strykt skjortan inför imorgon, laddat upp med fransk manikyr på naglarna och fixat matlåda. Börjar nämligen mitt nya jobb på Scorett imorgon. Klockan tio ska jag infinna mig i Sergelbutiken för introduktion. Hoppas att det går bra. Niclas som är BC verkade jättetrevlig på telefonen så det blir nog inga problem. - Ni håller väl tummarna för mig iallafall?

(om jag hade orkat hade jag lagt upp lite Kreta bilder nu, men jag tar det en annan dag)


Nu ska jag kika lite på tv.
Love

Kommentarer
Postat av: amanda

är det en våg du har i bakgrunden?

2008-09-01 @ 21:08:52
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/
Postat av: amanda

väldigt vacker bild

2008-09-01 @ 21:11:56
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/
Postat av: Michaela

hejsan søtnosen ! =)

Jag saknar dje juuu! kommer troligtvis den 12 september ! då ær de røj ! PUSSPUSSS

2008-09-02 @ 11:33:32
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: favoritmamsen

Lycka till idag vännen! Det kommer säkert att gå jättebra! Älskar dig, puss!

2008-09-02 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0