Vart är boxen?

Ett fint citat av en god vän till mig.

- Han körde svarttaxi, och han var snygg.
Sedan följde endel detaljer som inte kan avslöjas i bloggen. Därefter avslutas diskussionen med ytterligare ett fint uttalande.
- Jag kunde väl åtminstonde fått betala resan.

HAHAHA!


Gårdagen var fin. Jobbade i Farsta några timmar eftersom dom var kort om folk. Sedan blev det lite öl hemma hos oss. Jag och Vic fick för första gången framföra vår dans á la forfestdansarna. Sedan bar det av till odenplan och ett ölhak där det styrdes biljard och trevligheter. Gick till After en sväng. Sedan gick vi hem till en av killarna i sälskapet på fest. Ballade dock ur där någonstans vid tresnåret då det blev avslappingstema. (observera att ordet inte stavades fel, det hette så). Ska nu tillägna en låt till Emma & Vic, låt mig presentera - Bag in da box.


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0