Min olediga dag

Tänkte blogga lite medans kaffet bryggs. Vet att jag kommer bli pigg, men det gör inget, för jag är ledig imorgon. Fick min lediga dag imorgon eftersom jag jobbade för Paola idag. Slutade 18, åkte direkt till Sergelbutiken och lämnade ett par skor dom behövde. Jag är snäll jag. Förörigt fick jag precis i detta nu ett sms från Erika, min chef, där hon undrar om jag kan jobba imorgon ändå. Haha! Härligt. Där rök min lediga dag.


Snart kommer Vic hem också. Ska blir trevligt att prata av sig lite, är på prathumör. Nu fick jag dessutom svar från Erika. "Tack, du är en ängel". Kul med lite uppskattning såhär på kvällskvisten ;)





Var bara tvungen att bjuda på lite bilder från vår senaste Karlstadsvistelse. Jäklar vilka roliga dagar vi hade. Vi fyra i en fyradagars. Lever länge på dom.


Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0