Kungen på besök

Snacka om att jag trivs som fisken i vattnet på jobbet. Det går verkligen jättebra, och alla tjejorna på jobbet är hur gulliga som helst. Gillar att det är sådant fokus på sälj också. Dessutom har vi 20% på hela vårt sortiment eftersom det är 40 års jubileum och invigning av ombygnationerna, så det är mycket drag på Scorett nu. Kungen var på köpcentret i torsdags och invigde. Jag, Jackie, Paola och Erika var inne på lagret och fixade, då kommer Jenny och Lotta inspringades,

- Nu är han här, kungen är hääääääär!

Haha, alla slänger sina grejer på golvet och springer ut. Alla förutom Erika som var tvungen att byta skor, så hon hann inte se honom! Snygga vi måste varit.



Idag är jag ledig, men går jobbade jag till stägning, åkte hem, och där var förfesten i full gång. Det hade Vic sett till! Sedan blev det utgång, en helt ok kväll. Men idag blir det lugnt. Jag och Vic ska äta smörpopcorn och se på film, Sebb kanske kommer förbi en sväng också. Skönt med lite lugna tag emellanåt. Ska jobba imorgon också! Kommer bli mycket att göra.


Nu ska vi till ican och inhandla varor.
Love

Kommentarer
Postat av: mamsen

Puss min kära. vad glad jag är för din skull att det ser ut att bli bra med jobbet. Det är du värd!!!

Älskar dig

2008-09-07 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0