Bowlingkväll blir

Så sitter man här, hemkommen från jobbet. Har varit riktigt mycket i helgen. Och vi ökade från fjolåret, vilket innebär att SCORETT bjuder hela butiken på bowlingkväll, kan bli helt OK! Grattis till oss.

Ska bli skönt när vi glider in på Oktoberschemat, då får jag ett liv igen. Haha! Jobbar mycket mer öppningar, vilket innebär att jag inte kommer sluta så himla sent. Dessutom är jag supernöjd med det över lag. Riktigt bra tider!


Ikväll ska jag baaara ta det lugnt, kika lite på tv osv. Öppnar imorgon, så inga vilda fester här inte. Imorgon kommer Kristy till stan (hon har varit hos Thérese i Tyskland), så vi ska ses innan hon åker hem till Karlstad igen. Ska bli kul att utbyta lite fraser med henne, längesen vi gjorde det öga mot öga. Sen ska jag ju faktiskt själv till Karlstad/Kristinehamn nästa vecka. Åker efter jobbet på måndag, och stannar till torsdag. Andledningen till detta är ett läkarbesök, och eftersom jag fick ledigt flera dagar på rad där kan man ju lika gärna göra det till ett rejält besök, inte sant?


Nu ska jag kila iväg till Ican,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0