Tre dagar?

Nu är det proppfullt på vårt lager i Skäris iallafall. Har fullt upp med våra internleveranser och påfyllning samt nyheter. Men det är kul, mycket att göra bara. Börjar kännas i kroppen att man jobbar mycket, men det är roligt. Ligger inte på latsidan iallafall. Dock hade det varit trevligt att vara ledig i helgen, men icke. Inte heller nästa helg kan jag skatta mig så lycklig. Däremot är jag ledig mån, tis, ons. -Vad fan ska jag göra i tre dagar? Folk jobbar ju. Får nog kolla om jag kan hoppa in någon annan stans någon dag.

(Lyssnar på Geo Da Silva - I'll do you like a truck och tänker tillbara på Kreta, vilken jävla vecka vi hade jag och sambo Vickan.)




Såhär var jag i helgen - go & glá.



over and out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0