Ny tjänst!

JAG ÄR HELNÖJD! Jobbat två dagar i Sergel nu, har varit grymt kul. Bra team och stämning. Har lärt mig hur mycket som helst och det känns bra. Meningen var att jag skulle börja i Vällingby sen, som säljare. MEN idag kikade regions chefen in med ändrade planer. Jag har fått en annan tjänst, som 1:e säljare i Skärholmen. Kommer alltså att ha massa ansvar, me like! Så imorgon intar jag min nya butik. Men Niklas som är BC i Sergel sa att han mig i sin butik ibland också, så det hoppas jag på. Bra folk som jobbar där! :) Just nu känns allt fiiiiiint.


Sitter nu i lyan med min sambo Vic och kollar tv. Vi har det så mysigt så! Riktigt litet familjeliv vi har här hemma.


Här är jag och Vic, vi är glada för vi ska åka till Kreta;






Finns massa fler bilder, men dessa får duga sålänge, lägger kanske upp fler på facebook för er som är intresserade.

(Ps, observera Ole & Elsa, våra dansa grannar till vänner)



Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom hit till mej !

jag saknar dig !!

2008-09-04 @ 09:03:35
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0