Besök i Stockholm

Idag är jag leeedig, gud vad skönt! Sitter här och väntar på att Kristin ska landa på Arlanda, då ska jag åka in till stan och möta upp henne. Lång tid, inget möte. Ska bli kul att se henne nu!

Fick en sådan där saknar-alla-feelin nyss. Fick ett infall, ringde Martin, saknar den pojken! Ska bli kul att träffa honom när jag åker hem nästa vecka. Var inte igår vi hade en sådan där snackardag.


Har även bokat biljett till helgen runt den 25:e oktober. Då blir det en långweekens hemma i Värmland. Hoppas att Vic kan vara ledig så att vi kan sammanstråla till Karlstad. Just nu jobbar vi om varandra hela tiden, så även om vi bor ihop blir det inte så mycket häng. Hon går till jobbet innan mig, när hon kommer hem jobbar jag. Och sen kommer jag hem vid 21-21.30. Hinner stämma av läget, och sedan blir det sängen. Sedan upprepas detta dag på dag. När jag jobbar helgen (vilket jag iofs gör hela tiden nästan) är hon ledig. När jag väl har min lediga helg, ja då jobbar hon. Haha! Vilket samboliv vi har. Blir bättre nu i oktober, för då har jag ett mer mänskligt schema som sagt.



But hey, she still makes my days.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0