Tacksam ensamhet

Åh vad jag är trött nu, ska trilla i säng snart, och där ska jag ligga.. ändå tills klockan ringer jobb imorgon. Har haft förfest här ikväll. Micke och Calle var här och drack lite vin, sedan kom Jencine också. Det var trevligt, men för mig blev det ett snabbt avslut på utekvällen, dvs ingen utgång alls. Var ute igår, det räcker. Vickans bror var här med hans kompis. Vi satt och tog några öl, sedan gick vi till Ett ställe. Trevlig kväll faktiskt. Jobbdagen idag var inte lika trevlig. Man tycker ju att man är hemma så hima tidigt bara för att man går innan det stänger, men ändå var jag hemma halv 4. Och då vart det ett tidigt avslut, hoho!
Hur mycket som helst på jobbet. Jag jobbar för fullt med våra internleveranser, känns som ett evighetsjobb men någon gång blir det väl klart att skicka iväg.



Dagens låt ; GYM CLASS HEROES - Cookie Jar.
Inge vidare vacker text men ändå.




Jag flyger, jag faller och jag snurrar runt. Idag tänkte jag på något jag ännu inte smält helt. Men det är så, upp och ner. Jag har iallafall världens bästa familj, och vänner. Ni är dom bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0